Mijn reis naar Australië - Reisverslagen van Kim Overkamp - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Australië - Reisverslagen van Kim Overkamp - WaarBenJij.nu
Mijn reis naar Australië

Op woensdag 7 oktober begint mijn grote avontuur en vertrek ik naar Australië. Mijn plan tot nu toe is om de eerste drie maanden langs de oostkust naar Cairns te reizen om daarna een leuk baantje op een ranch te gaan zoeken. Na het werken wil ik nog even door reizen om daarna hoop ik door te vliegen naar Nieuw Zeeland! Hoe het allemaal precies gaat lopen, kun je hier in mijn reisverslagen lezen!

Recente Reisverslagen:

08 November 2015

Sydney, SpotX
Kim

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1120

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2015 - 30 November -0001

Mijn reis naar Australië

Landen bezocht: